dimarts, 25 de novembre del 2008

Comencem!

El bloc que avui presento té per finalitat anar recollint les troballes i l'estat de la meva recerca genealògica. Pels volts del 25 d'octubre de 2008 vaig començar la llarga tasca de recuperar la memòria de totes aquelles persones gràcies a les quals existeixo o amb qui comparteixo uns avantpassats comuns. Per ara he arribat a trobar informació de gairebé 200 familiars meus, 45 dels quals són estrictament avantpassats (línies ascendents), 90 més són consanguinis i la resta són parents polítics. Els familiars més antics de qui tinc dades són vuit dels meus avis cinquens (és a dir, besavis dels meus besavis, generació VII), nascuts tots pels volts de 1800. De moment, i després de diverses entrevistes amb els protagonistes vius del meu arbre genealògic, he centrat la recerca a Barcelona (on visc), principalment a l'Arxiu Municipal Administratiu. També he començat a obtenir informació de Cambrils (Baix Camp), Terrassa (Vallès Occidental) i Ulldemolins (Priorat), alguns dels indrets de la geografia catalana on he tingut familiars.