diumenge, 1 de novembre del 2009

Germain-Viala, una nova branca

Els havíem vist moltes vegades als documents dels arxius, però fins ara no els havia pogut vincular amb certesa a cap branca del meu arbre. Finalment, gràcies a la partida de naixement d'un dels seus fills, Antoine Germain Viala (1807), les sospites queden confirmades.

El document ens diu explícitament que:
  • El Pierre Germain que es va casar amb Anne Viala era germà de Nicolas Germain.
  • Aquest mateix Pierre tenia 35 anys l'any 1807.
Aquest només pot ser, per tant, el Pierre Germain Cantuel nascut el 14 de setembre de 1771. A partir d'aquí he pogut construir l'arbre amb els seus 8 fills [confirmat que el cognom s'escriu Viala i no pas Niala]:


Perquè sigui més clar he fet l'arbre descendent de Louis Germain amb els seus fills (entre ells el meu avi 5è Nicolas). Per ara no he trobat el naixement d'Anne Viala (i l'he buscat a Ladinhac i a Teissières-les-Bouliès!) ni el matrimoni Germain-Viala. Potser ella era d'un altre poble? En qualsevol cas fa il·lusió tenir-los ubicats, perquè tot i saber que existien fins ara no havia aconseguit documentar la seva relació amb la resta dels Germain de l'arbre.

Semblava que les cerques a les branques de França estaven força esgotades, però sempre que m'hi poso trobo coses noves... seguirem treballant-hi, doncs!

2 comentaris:

angels germain ha dit...

Veus com tot lliga!
Ja deia jo que em sonava aquesta Niala (que alguns documents anomenen Jeanne).
(Hi ha un 1907 que hauria de ser 1807, em sembla)

Marcel ha dit...

Cert, gràcies per la correcció!