dimecres, 3 de desembre del 2008

Naixement de Jeanne Delpuech

Uau, finalment l'he trobat, després de tota la tarda llegint lletres de mides i formes impossibles...
Jeanne Delpuech, filla de Jean Delpuech i Margueritte Chausy i dona de Nicolas Germain, va néixer a Ladinhac el 27 de juliol de 1771. És àvia cinquena meva (és a dir, la besàvia del meu besavi) i aquesta és la seva partida de naixement:

Naixement de Jeanne Delpuech (27 de juliol de 1771)

La partida menciona un germà seu que encara no tenia identificat, Baptiste Delpuech (devia néixer abans de 1764, que és fins on he buscat). Estic organitzant les dades per penjar un arbre de la família Germain-Delpuech tan bon punt tingui prou dades. Llavors tot plegat serà molt més fàcil d'entendre visualment...

1 comentaris:

Marcel ha dit...

Els meus coneixements d'antroponímia francesa són gairebé nuls. Algú em pot dir si Chaufy o Chaussy o alguna cosa similar és un cognom? Gràcies! =)